Pitanja i odgovori

Postovani! Sa 15-06 postajemo vlasnici stana u Starom Gradu.Kako na naj jednostavniji nacin mozemo promjeniti korisnicko ime brojila Napomena trenutno zivimo u inozemstvu

Poštovani, najjednostavniji način je da nam zahtjev za izmjenu korisnika i dodatne dokumente pošaljete na naš mail: info@hvarskivodovod.hr S poštovanjem,


Poštovani, Iz Sućurja sam. Uzgajam cvijeće i već godinama imam isti sustav navodnjavanja sa prskalicama za fino rasprskavanje. Od ovog proljeća primjećujem jako obilne naslage neke bijele tvari po lišću, bez okusa...vjerojatno kamenac. Pitam se zašto od ovog proljeća ima toliko kamenca u vodi, ekstremno više od prethodnih godina. Da li je takva voda dobra za piće? Voljela bih da netko od odgovornih to provjeri, jer je razlika od ove i prijašnjih godina ogromna. Prije nije bilo nikad nikakvih naslaga. Ujedno vas molim da me, ukoliko vi niste ti kojima trebam uputiti ovo pismo, uputite na nekog odgovornog. Lijepi pozdrav,

Poštovana, javljam se vezano za pitanje koje ste postavili.Mi svaki mjesec izvršavamo analizu vode u Sućurju i ostalim mjestima na otoku Hvaru. Prema tim analizama voda je ispravna za piće i iste kakvoće kao i proteklih godina. Lijep pozdrav


Poštovani, da li je na području grada Vrboske voda iz slavine pogodna za piće? Hvala.

Poštovana, prema našim analizama voda je ispravna za piće. S poštovanjem,


Dobio sam putem e-maila racun za vodu. Posto zivim vani,ovim putem bih Vas molio da mi posaljete na moju e-mail adresu podatke o Vasoj banci kako bih uplatio racun.Potreban mi je SWIFT CODE Vase banke.

Naš SWIFT CODE (BIC) je : PBZGHR2X.


Poštovani, Što mi je sve potrebno da bih promijenio korisničko ime priključka. Naime korisnik priključka je preminuo, i provedena je ostavinska rasprava. U rješenju je nasljednik supruga (moja majka). Da li mi je potrebna punomoć od majke da priključak glasi na mene (sina)?

Poštovani, za promjenu vlasnika vodomjera molimo Vas da nam dostavite rješenje o nasljeđivanju ili drugi dokument na kojem se vidi tko je novi vlasnik. S poštovanjem,


Postovani, da li je moguce da nam u buduce nalog za placanje saljete putem interneta? Mi duzi period prebivamo van Hrvatske. Sa postovanjem,

Svim korisnicima interneta, fizičkim osobama, omogućili smo ugovaranje usluge i-Račun. Ugovaranjem usluge i-Račun primanje i plaćanje računa za vodu postaje jednostavnije, jer ćemo vaše račune umjesto u papirnatom obliku, dostavljati u elektroničkom obliku. Molimo Vas da nam ispunite zahtjev za primanje podataka za plaćanje putem e-mail adrese, kojeg možete naći i na našoj stranici. S poštovanjem,


Postovani, Da li je moguce placati racune putem interneta i na koji racun? unaprijed hvala

Račun za vodu možete plaćati putem internet bankarstva i to na račun br. (IBAN): HR32 23400091510521871 SWIFT(BIC) : PBZGHR2X.


Od kada do kada radi vasa poslovnica u Jelsi u kojoj se mogu platiti racuni? Da li imate neko radno vrijeme.

Naše radno vrijeme je: Ponedjeljak - Petak 07:00 - 15:00


Niste pronašli što vas zanima?


    Polja označena zvjezdicom * su obavezna. Ova web stranica zaštićena je s reCAPTCHA te se primjenjuju Google pravila privatnosti i uvjeti pružanja usluge.

    PLATI RAČUN